Álláslehetőség: ügyfélszolgálatos munkatársat keresünk

Írta: Baráth András  |  2017. május 05.  |  c 14 hozzászólás

Üdvözöllek, Baráth András vagyok, a Gerilla Önéletrajz Műhely vezető tanácsadója és az álláshirdetést feladó Sikergarancia Kft. ügyvezetője. Ebben az álláshirdetésben az ügyfélszolgálatos munkakört szeretném bemutatni neked, mielőtt azonban a feladatokról illetve az elvárásokról beszélnék, hadd meséljek egy kicsit a tevékenységünkről.

Kik vagyunk?

A cégünk neve Sikergarancia Kft., de a két üzletágunk nevét jóval többen ismerik. A Gerilla Önéletrajz Műhelyt talán már Te is ismered, itt a legfontosabb küldetésünk, hogy álláskeresőknek segítsünk mielőbb megtalálni az új állásukat. A másik üzletágunk, az Allen Carr Könnyen Leszokni a Dohányzásról Központ pedig dohányosoknak segít leszokni a cigarettáról a világ több mint 60 országában működő Allen Carr’s Easyway módszert alkalmazva.

  • A Gerilla Önéletrajz Műhely 2009-ben kezdte meg a működését, és ez idő alatt több ezer álláskeresőnek segítettünk megtalálni az új munkájukat. Ezt elsősorban úgy érjük el, hogy megtanítjuk ügyfeleinket versenyképes önéletrajzot írni, hatékonyan állást keresni, és az állásinterjún meggyőzően kommunikálni. Büszke vagyok rá, hogy az álláskereséssel kapcsolatos tanácsaimat olyan országos médiumok is rendszeresen kikérik, mint a Kossuth Rádió, az RTL Klub televízió, de például a HVG-ben, a Figyelőben, a Heti Válaszban és az Indexen is találkozhattál már a tanácsaimmal.
  • Az Allen Carr Könnyen Leszokni a Dohányzásról üzletágunk 2010 óta működik Magyarországon, és kizárólagos franchise szerződés keretében képviseljük itthon az Allen Carr’s Easyway módszert. Az Allen Carr módszer a világ talán legeredményesebb dohányzásról leszoktató terápiája, amellyel olyan ismert nemzetközi sztároknak is sikerült letenni a cigarettát, mint Sir Anthony Hopkins, Anjelica Huston, Pink vagy éppen Lisa Minelli. Idehaza a munkatársaim az elmúlt 7 évben több mint 10.000 magyar dohányosnak segítettek leszokni a dohányzásról. Elsősorban lakossági ügyfeleink vannak, de olyan nagyvállalatok is gyakran kérik fel az Allen Carr üzletágunkat a munkahelyi leszoktató programok megvalósítására, mint a kecskeméti Mercedes gyár, a nyíregyházi Lego gyár, a Genereal Electric vagy éppen a TEVA és a GSK gyógyszergyárak.

Mi lenne a feladatod?

Az ügyfélszolgálatos munkatársunk legfontosabb feladata, hogy a meglévő és leendő ügyfeleinkkel tartsa a kapcsolatot, valamint ellássa a tréningjeink és szemináriumaink szervezési feladatait. A konkrét feladatokat az alábbiakban foglaltam össze:

  • Az emailben, telefonon és Facebook üzenetekben érkező kérdések, megkeresések megválaszolása
  • Jelentkezések és megrendelések visszaigazolása és rögzítése
  • Telefonos kapcsolattartás ügyfeleinkkel; a tréningek, szemináriumok előtt telefonos és emailben történő egyeztetés
  • Szolgáltatásaink és termékeink ajánlása meglévő érdeklődőknek 
  • Kapcsolattartás a Gerilla Önéletrajz Karrier Klub tagjaival
  • A tréningek, szemináriumok és konzultációk időbeosztásának elkészítése, a vidéki helyszínek lefoglalása
  • A megrendelt csomagok kiszállításának koordinálása a Magyar Posta Logisztika futárszolgálattal
  • Oktatóanyag- és irodai készletek nyomon követése, megrendelések leadása a beszállítóink felé
  • Pénz-visszafizetési garanciával kapcsolatos teljes körű ügyintézése
  • Írásos és videós referenciákkal kapcsolatos egyeztetés ügyfeleinkkel

Az ügyfélszolgálatos munkatársunk a pénzügyi menedzserünknek jelent, de a marketinges és terapeuta kollégákkal valamint velem is szoros munkakapcsolatban dolgozik.

Fontos: a munkakörnek kb. 20-25%-ban része, hogy a kollégánk az érdeklődőink igényét felmérve, részükre tréninget, konzultációt vagy oktatóanyagot javasoljon. Ezt hívhatjuk egyfajta értékesítésnek is, de semmi esetre sem egy nyomulós sales munkáról van szó, hanem sokkal inkább egy segítő ajánlásról és a kétségek / kérdések kezeléséről. Mindazonáltal ha Te vonakodsz az értékesítéstől vagy esetleg egy zárkózottabb, elemző típusú ember vagy, akkor ez a munkakör nem Neked való.

A munkakör természetéből fakadóan teljes munkaidős, napi 8 órás állásról van szó, hiszen fontos, hogy ügyfeleink számára a normál munkaidőn belül végig elérhetők legyünk. A munkaidőben azonban van egy kis rugalmasság. Fél órás ebédidővel számolva 8:00-tól 16:30-ig vagy 9:00-től 17:30-ig is dolgozhatsz – ahogy neked kényelmesebb.

Mikor érdemes megpályáznod ezt a pozíciót?

A munkakörben talán az jelenti a legnagyobb kihívást, hogy az új munkatársunknak jól kell tudnia kommunikálni, és mellette precíznek és gyorsnak is kell lennie az adminisztrációban. A kettő ugyan nem zárja ki egymást, de gyakran azt tapasztalom, hogy a jó ‘beszélőkével’ rendelkező emberek nem feltétlenül pontosak és alaposak, pedig ebben a munkakörben mindezek a készségek nagyon fontosak.

A részletes elvárásainkat az alábbiakban foglaltam össze:

  • Felsőfokú végzettség
  • Min. 1-2 év ügyfélszolgálati, ügyfél-kapcsolattartó vagy szervező munkakörben szerzett tapasztalat
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség élőszóban, írásban és telefonon
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Jó szervezőkészség
  • Önálló és proaktív munkavégzés képessége
  • Jó priorizálási készség
  • A Microsoft Excel és Word programok HALADÓ szintű ismerete
  • Az angol nyelvtudás előny, de hiánya nem kizáró feltétel
  • Az értékesítési tapasztalat előnyt jelent

Mivel azt látjuk, hogy az ügyfeleinkkel való kapcsolattartásban egyre nagyobb szerepet kap a Facebook, olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik maguk is rendszeresen használják a közösségi oldalt és a Facebook üzeneteket. Ezt csak azért írom, mert tudom, hogy vannak jó néhányan, akik irtóznak a Facebooktól – nekik nem érdemes erre az állásra jelentkezniük.

A magabiztos, felhasználói szintű informatikai tudás is nagyon fontos azért, hogy megfelelő tempóval tudd ellátni a munkádat, ezért ezt a kiválasztás során röviden tesztelni is fogjuk.

És még egy fontos dolog: a tevékenységünk jellegéből fakadóan nemdohányzó vagy már leszokott volt dohányosok jelentkezését várjuk.

Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Talán az a legnagyobb előnyünk más munkáltatókhoz képest, hogy emberségesek vagyunk és tisztelettel bánunk mind az ügyfeleinkkel, mind a saját munkatársainkkal. És ez nem csak duma. Nálunk olyan tudtommal még nem fordult elő, hogy egy főnök ordibált volna a munkatársaival (vagy a kollégák egymással), és a csendes terrort sem tűrjük el.
  • Korrekt jövedelmet biztosítunk, a fizetésekkel sohasem csúszunk.
  • Egy színvonalas, modern, parkra néző és tömegközlekedéssel jól megközelíthető irodában dolgozunk a IX. kerületben a kék metró Klinikák megállójától 5 percnyire. A pontos cím: 1096 Budapest, Vendel utca 11. (Ez a Vendel Irodaház.)
  • Munkatársainknak igyekszünk a legjobb minőségű munkaeszközöket biztosítani (pl. kényelmes szék, jó laptop, minőségi okos telefon, tágas iroda) hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából.
  • Nemes célokért dolgozunk, és olyan tevékenységeket végzünk, amik valóban működnek, eredményesek, és segítségére van az embereknek. Ez ugyan nem annyira jövedelmező, mint mondjuk hitelt, cigit vagy alkoholt árulni, de sokkal felemelőbb érzés. Különösen akkor, amikor ügyfeleink sikeres elhelyezkedéséről vagy sikeres leszokásáról hallunk viszont.

Hogyan és meddig lehet jelentkezni?

Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál nálunk  a fent bemutatott ügyfélszolgálatos munkakörben, és megfelelsz az elvárásoknak, szívesen látjuk a pályázatodat.

Kérlek küldd el az önéletrajzodat és egy rövid motivációs levelet az allas@gerillaoneletrajz.hu email címre legkésőbb 2017. május 12-ig.

A motivációs leveledben kérlek írd meg röviden, hogy miért szeretnéd betölteni a munkakört, és miért érzed úgy, hogy sikeres lennél benne. Kérlek, jelöld meg a nettó fizetési igényedet is a motivációs levélben.

Várjuk jelentkezésed:

Baráth András
cégvezető

Ui.: A kiválasztást a pénzügyi menedzserünk, Gyarmati Ágnes fogja koordinálni, ő bonyolítja majd le az első körös állásinterjúkat is. Az első jelentkezők meghallgatását már a május 8-ai héten elkezdjük, tehát ha érdekek a pozíció, érdemes minél előbb elküldened pályázatodat az allas@gerillaoneletrajz.hu email címre.

A szerzőről

Baráth András

Baráth András okleveles önéletrajz-szakértő és elhelyezkedési tanácsadó. András álmodta meg és hozta létre 2009-ben a Gerilla Önéletrajz Műhelyt azzal a céllal, hogy segítsen elhelyezkedni az álláskeresőknek az általa kidolgozott gerilla önéletrajz módszerek valamint a modern álláskeresési technikák segítségével. András a legjelentősebb szakmai szervezet, az Önéletrajzírók és Karriertanácsadók Nemzetközi Szövetségének (Professional Association of Resume Writers and Career Coaches) tagja, és vizsgázott szakértője. Büszke arra, hogy az elmúlt hét évben több ezer álláskereső talált új állást az általa tanított álláskeresési stratégiák segítségével.

Hozzászólások

Egyetértesz? Tiltakozol? Szólj hozzá a témához!

A hozzászóláshoz kérlek használj teljes nevet és várjuk kulturált hozzászólásaidat legyen az akár egyetértő, vagy akár kritikus.


Hoffmann Valéria
2017. május 5. péntek 18:23

Kedves András! Van egy kolléganőm, aki éppen munkahelyet változtatna és ismerve őt a leírtak alapján ezt a munkát neki találták ki szerintem. De sajnos nincs felsőfokú végzettsége! Tényleg ez a legfontosabb? Ez kizáró ok, ne is említsem neki ezt a lehetőséget?

Válasz

Horváth Gabriella
2017. május 5. péntek 18:25

Kedves András!

Köszönöm, hogy gondoltál rám is és elküldted ezt a munkalehetőséget.
Ez a feladat nagyon szép és sokrétü, amit én már nem tudnék teljesiteni.
A baráti társaságban szólok, és tovább küldöm a leveled.
További szép napot kivánok .

Üdvözlettel: Gabriella

Válasz

Morgenthál Erika
2017. május 5. péntek 18:33

Nagyon tetszik az állás de Nyíregyházán lakom és nem tudok nyelveket. Köszönöm, hogy elküldte az álláshirdetést megtisztelő.
Munkájához sok Sikert Kívánok!
Maradok Tisztelettel: Morgenthál Erika
ui: Megszeretném kérdezni ha kérdésem lenne állásinterjún sikeresen szerepeljek azt milyen e-mail címen tehetném fel?

Válasz

Katkics Györgyi
2017. május 5. péntek 18:53

Szervusz András!

Nagyon szimpatikus ez az álláslehetőség. Jelenleg /már egy éve/ munkát keresek. Négy éve Írországban élek, de szeretnék hazatelepülni, mivel nagyon erős honvágyam van. Szegedi vagyok, van ott egy lakásom, amit fenntartok.Ez az egy oka van, amiért nem jelentkezem az állásra. Nagyon tetszenek a feladatok és,hogy interperszonális munkakörről van szó. Minden bizonnyal hamarosan megtaláljátok a legrátermettebb személyt. Sok sikert kívánok hozzá! Üdvözlettel: Györgyi

Válasz

Váraljai Attila
2017. május 5. péntek 19:38

Kedves András! Igen csábító az ajánlat. Amint írtad is, én elemző típus és gondolkodó vagyok. Bízom az ítéletedben, ezért úgy gondolom nem nekem való a munkakör. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám is!
Üdvözlettel: Attila

Válasz

Terge Ildikó
2017. május 5. péntek 20:15

Kedves András!

Köszönöm, hogy megtiszteltél az állásajánlat elküldésével. Érdekelne is az állás, nagy kihívásnak tartanám, ha meg tudnák felelni, bár ez egészen új dolgot jelentene az életemben. Viszont éppen váltásban gondolkodom.
Amit kínáltok, az valóban lenyűgöző, elvárásaitok sem teljesíthetetlenek. Azonban ezen a téren van egy hiányosságom: nem dolgoztam még ügyfélszolgálati, ügyfél-kapcsolattartó vagy szervezői munkakörben. Ez akadály-e?
Ugyanakkor tanulni, fejlődni mindig készen állok, munkavégzésem minősége, precizitása, pontossága, határidők betartása terén még soha nem merült fel kifogás. Amit szeretek, azt nagyon nagy lelkesedéssel és kitartással csinálom.
Válaszodat előre is köszönöm.
Üdvözlettel:
Ildikó

Válasz

Kimpián Edit
2017. május 5. péntek 21:08

Tisztelt Baráth András úr! Megtisztelve érzem magam, hogy állásajánlatoddal rám is gondoltàl. Imádom a kihívásokat, és több éves gyakorlatom is van hasonló munkakörben, de mivel én Békéscsabán élek így bármennyire csábító de nem élek a pályázat lehetőségével. Szép estét! Tisztelettel Kimpián Edit

Válasz

Kiss Gábor
2017. május 6. szombat 00:59

Kedves András!

Köszönöm, hogy én is olvashattam ezt a munkalehetőséget!
Ismeretségi körömben mindenképpen propagálom.
Munkádhoz további sikereket kívánok!
Üdvözlettel,

Kiss Gábor

Válasz

Igriczi Endréné
2017. május 6. szombat 02:00

Kedves András!
Nagyon meghatódtam, amikor elolvastam a felajánlásodat!
Azért nem válaszolgatok a megszólításaidra, mert a laptoppom is olyan öreg mint én, nem mindent tudok már vele megnyitni, mert lefagy.
Nagy szükségem lenne még munkahelyre, hogy a hiteleimet fizetni tudjam (én is foglalkoztam ügyfelekkel, - gyors- gépíró adminisztrátor voltam, kezeltem a telefonközpontot, útba irányítottam az ügyfeleket szóban, telefonon, közgyűlésekre jártam jegyzőkönyveket vezetni, a beözönlő közüzemi számlákat számítógépre rögzítettem a könyvelők részére), de én már nyugdíjas vagyok, és Debrecenben élek.
44 éves munkaviszonnyal a hátam mögött

Válasz

Bogárné Spiller Györgyi
2017. május 6. szombat 10:56

Kedves András!
Számomra megtisztelő, hogy állás ajánlatot küldtél. Kihívásnak érzem és nagy kedvem lenne, hogy kipróbáljam magam, de őszintén megmondom, hogy szűkebb környezetemben keresek adminisztratív állást, tekintettel arra, hogy 64 éves vagyok és már nem szívesen járnék be a városba. Köszönöm megtisztelő figyelmed. Üdvözlettel: Bogárné Spiller Györgyi

Válasz

Kocsis Katalin
2017. május 6. szombat 15:03

Kedves András!
Ez egy szenzációs lehetőség, el is küldtem egy ismerősömnek, mivel én családi okokból jelenleg még nem tudok elmozdulni Szekszárd környékéről, ill. kb. egy éve van egy nagyon jó állásom, ami - hiszem -, részben Neked is köszönhető, bár nem vettem részt a tréningeken, csak az írásaidból vadásztam össze egy-két dolgot :-). Bárcsak lennének az egész országban hasonló emberséges és fizetőképes cégek!

Válasz

Kreiner Gina
2017. május 7. vasárnap 11:53

Kedves András!
Köszönöm a lehetőséget. Nagyon kedves és megtisztelő, hogy gondoltál rám. Élnék is a lehetőséggel,de én Pécsen élek kis családommal. Minden elismerésem munkádhoz, ez egy új lehetőség ami reményt ad sok álláskeresőnek és azoknak akik váltani szeretnének. További sok sikert kívánok! Üdvözlettel: Gina

Válasz

Dr. Firisz Hajnalka
2017. május 8. hétfő 17:00

Tisztelt Baráth András,

én olyan állást keresek, amelyeken tudnék a magas szintű aktív horvát és szerb nyelvet hasznosítani, valamint a délszláv térség ismeretét. E mellett szeretnék ha a munkaadónak nem zavarna a Ph. D. végzettségem. Az Ön cége tudná e ebben segíteni, vagy tanácsot adni.

Köszönettel!

Dr. Firisz Hajnalka

Válasz

Szilagyi Eva
2017. május 9. kedd 10:28

Kedves Andras!
Nagyon szepen koszonom, hogy gondoltal ram, elnek is a lehetoseggel ha Budapesten laknek. De mivel Erdelyben elek a csaladommal, igy hat csak abban az esetben lenne ervenyes ha netan terjeszkedni szeretnel a jovore nezve ebben az iranyban (Marosvasarhely) is. :)
Sok sikert kivanok!

Szep napot!

Udvozlettel:
Eva

Válasz

Az önéletrajzok 5 legsúlyosabb hibája
Ingyenes e-book tanulmány
A pályázók 99%-a 5 tipikus hibán bukik el. Ha figyelsz arra, hogy ezeket a hibákat NE kövesd el, akkor:
  • biztosan NEM KERÜL rögtön a KUKÁBA a pályázatod,
  • az ÖNÉLETRAJZODDAL KI FOGSZ TŰNNI a tömegből,
  • MEGNYERED a toborzók figyelmét,
  • és TÖBB ÁLLÁSINTERJÚRA fognak behívni.
Az önéletrajzok 5 legsúlyosabb hibája e-book

Gerilla Önéletrajz Tippek

Ingyenes önéletrajzíró tanfolyam ajándék tanulmánnyal. Kérd el most!

Kérlek, add meg a keresztneved!
Kérlek, add meg az email címed!