Álláslehetőség: ügyfélszolgálatos munkatársat keresünk

Üdvözöllek, Baráth András vagyok, a Gerilla Önéletrajz Műhely vezető tanácsadója és az álláshirdetést feladó Sikergarancia Kft. ügyvezetője. Ebben az álláshirdetésben az ügyfélszolgálatos munkakört szeretném bemutatni neked, mielőtt azonban a feladatokról illetve az elvárásokról beszélnék, hadd meséljek egy kicsit a tevékenységünkről.

Kik vagyunk?

A cégünk neve Sikergarancia Kft., de a két üzletágunk nevét jóval többen ismerik. A Gerilla Önéletrajz Műhelyt talán már Te is ismered, itt a legfontosabb küldetésünk, hogy álláskeresőknek segítsünk mielőbb megtalálni az új állásukat. A másik üzletágunk, az Allen Carr Könnyen Leszokni a Dohányzásról Központ pedig dohányosoknak segít leszokni a cigarettáról a világ több mint 60 országában működő Allen Carr’s Easyway módszert alkalmazva.

  • A Gerilla Önéletrajz Műhely 2009-ben kezdte meg a működését, és ez idő alatt több ezer álláskeresőnek segítettünk megtalálni az új munkájukat. Ezt elsősorban úgy érjük el, hogy megtanítjuk ügyfeleinket versenyképes önéletrajzot írni, hatékonyan állást keresni, és az állásinterjún meggyőzően kommunikálni. Büszke vagyok rá, hogy az álláskereséssel kapcsolatos tanácsaimat olyan országos médiumok is rendszeresen kikérik, mint a Kossuth Rádió, az RTL Klub televízió, de például a HVG-ben, a Figyelőben, a Heti Válaszban és az Indexen is találkozhattál már a tanácsaimmal.
  • Az Allen Carr Könnyen Leszokni a Dohányzásról üzletágunk 2010 óta működik Magyarországon, és kizárólagos franchise szerződés keretében képviseljük itthon az Allen Carr’s Easyway módszert. Az Allen Carr módszer a világ talán legeredményesebb dohányzásról leszoktató terápiája, amellyel olyan ismert nemzetközi sztároknak is sikerült letenni a cigarettát, mint Sir Anthony Hopkins, Anjelica Huston, Pink vagy éppen Lisa Minelli. Idehaza a munkatársaim az elmúlt 7 évben több mint 10.000 magyar dohányosnak segítettek leszokni a dohányzásról. Elsősorban lakossági ügyfeleink vannak, de olyan nagyvállalatok is gyakran kérik fel az Allen Carr üzletágunkat a munkahelyi leszoktató programok megvalósítására, mint a kecskeméti Mercedes gyár, a nyíregyházi Lego gyár, a Genereal Electric vagy éppen a TEVA és a GSK gyógyszergyárak.

Mi lenne a feladatod?

Az ügyfélszolgálatos munkatársunk legfontosabb feladata, hogy a meglévő és leendő ügyfeleinkkel tartsa a kapcsolatot, valamint ellássa a tréningjeink és szemináriumaink szervezési feladatait. A konkrét feladatokat az alábbiakban foglaltam össze:

  • Az emailben, telefonon és Facebook üzenetekben érkező kérdések, megkeresések megválaszolása
  • Jelentkezések és megrendelések visszaigazolása és rögzítése
  • Telefonos kapcsolattartás ügyfeleinkkel; a tréningek, szemináriumok előtt telefonos és emailben történő egyeztetés
  • Szolgáltatásaink és termékeink ajánlása meglévő érdeklődőknek 
  • Kapcsolattartás a Gerilla Önéletrajz Karrier Klub tagjaival
  • A tréningek, szemináriumok és konzultációk időbeosztásának elkészítése, a vidéki helyszínek lefoglalása
  • A megrendelt csomagok kiszállításának koordinálása a Magyar Posta Logisztika futárszolgálattal
  • Oktatóanyag- és irodai készletek nyomon követése, megrendelések leadása a beszállítóink felé
  • Pénz-visszafizetési garanciával kapcsolatos teljes körű ügyintézése
  • Írásos és videós referenciákkal kapcsolatos egyeztetés ügyfeleinkkel

Az ügyfélszolgálatos munkatársunk a pénzügyi menedzserünknek jelent, de a marketinges és terapeuta kollégákkal valamint velem is szoros munkakapcsolatban dolgozik.

Fontos: a munkakörnek kb. 20-25%-ban része, hogy a kollégánk az érdeklődőink igényét felmérve, részükre tréninget, konzultációt vagy oktatóanyagot javasoljon. Ezt hívhatjuk egyfajta értékesítésnek is, de semmi esetre sem egy nyomulós sales munkáról van szó, hanem sokkal inkább egy segítő ajánlásról és a kétségek / kérdések kezeléséről. Mindazonáltal ha Te vonakodsz az értékesítéstől vagy esetleg egy zárkózottabb, elemző típusú ember vagy, akkor ez a munkakör nem Neked való.

A munkakör természetéből fakadóan teljes munkaidős, napi 8 órás állásról van szó, hiszen fontos, hogy ügyfeleink számára a normál munkaidőn belül végig elérhetők legyünk. A munkaidőben azonban van egy kis rugalmasság. Fél órás ebédidővel számolva 8:00-tól 16:30-ig vagy 9:00-től 17:30-ig is dolgozhatsz – ahogy neked kényelmesebb.

Mikor érdemes megpályáznod ezt a pozíciót?

A munkakörben talán az jelenti a legnagyobb kihívást, hogy az új munkatársunknak jól kell tudnia kommunikálni, és mellette precíznek és gyorsnak is kell lennie az adminisztrációban. A kettő ugyan nem zárja ki egymást, de gyakran azt tapasztalom, hogy a jó ‘beszélőkével’ rendelkező emberek nem feltétlenül pontosak és alaposak, pedig ebben a munkakörben mindezek a készségek nagyon fontosak.

A részletes elvárásainkat az alábbiakban foglaltam össze:

  • Felsőfokú végzettség
  • Min. 1-2 év ügyfélszolgálati, ügyfél-kapcsolattartó vagy szervező munkakörben szerzett tapasztalat
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség élőszóban, írásban és telefonon
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Jó szervezőkészség
  • Önálló és proaktív munkavégzés képessége
  • Jó priorizálási készség
  • A Microsoft Excel és Word programok HALADÓ szintű ismerete
  • Az angol nyelvtudás előny, de hiánya nem kizáró feltétel
  • Az értékesítési tapasztalat előnyt jelent

Mivel azt látjuk, hogy az ügyfeleinkkel való kapcsolattartásban egyre nagyobb szerepet kap a Facebook, olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik maguk is rendszeresen használják a közösségi oldalt és a Facebook üzeneteket. Ezt csak azért írom, mert tudom, hogy vannak jó néhányan, akik irtóznak a Facebooktól – nekik nem érdemes erre az állásra jelentkezniük.

A magabiztos, felhasználói szintű informatikai tudás is nagyon fontos azért, hogy megfelelő tempóval tudd ellátni a munkádat, ezért ezt a kiválasztás során röviden tesztelni is fogjuk.

Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Talán az a legnagyobb előnyünk más munkáltatókhoz képest, hogy emberségesek vagyunk és tisztelettel bánunk mind az ügyfeleinkkel, mind a saját munkatársainkkal. És ez nem csak duma. Nálunk olyan tudtommal még nem fordult elő, hogy egy főnök ordibált volna a munkatársaival (vagy a kollégák egymással), és a csendes terrort sem tűrjük el.
  • Korrekt jövedelmet biztosítunk, a fizetésekkel sohasem csúszunk.
  • Egy színvonalas, modern, parkra néző és tömegközlekedéssel jól megközelíthető irodában dolgozunk a IX. kerületben a kék metró Klinikák megállójától 5 percnyire. A pontos cím: 1096 Budapest, Vendel utca 11. (Ez a Vendel Irodaház.)
  • Munkatársainknak igyekszünk a legjobb minőségű munkaeszközöket biztosítani (pl. kényelmes szék, jó laptop, minőségi okos telefon, tágas iroda) hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából.
  • Nemes célokért dolgozunk, és olyan tevékenységeket végzünk, amik valóban működnek, eredményesek, és segítségére van az embereknek. Ez ugyan nem annyira jövedelmező, mint mondjuk hitelt, cigit vagy alkoholt árulni, de sokkal felemelőbb érzés. Különösen akkor, amikor ügyfeleink sikeres elhelyezkedéséről vagy sikeres leszokásáról hallunk viszont.

Hogyan és meddig lehet jelentkezni?

Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál nálunk  a fent bemutatott ügyfélszolgálatos munkakörben, és megfelelsz az elvárásoknak, szívesen látjuk a pályázatodat.

Kérlek küldd el az önéletrajzodat és egy rövid motivációs levelet az allas@gerillaoneletrajz.hu email címre legkésőbb 2017. május 12-ig.

A motivációs leveledben kérlek írd meg röviden, hogy miért szeretnéd betölteni a munkakört, és miért érzed úgy, hogy sikeres lennél benne. Kérlek, jelöld meg a nettó fizetési igényedet is a motivációs levélben.

Várjuk jelentkezésed:

Baráth András
cégvezető

Ui.: A kiválasztást a pénzügyi menedzserünk, Gyarmati Ágnes fogja koordinálni, ő bonyolítja majd le az első körös állásinterjúkat is. Az első jelentkezők meghallgatását már a május 8-ai héten elkezdjük, tehát ha érdekek a pozíció, érdemes minél előbb elküldened pályázatodat az allas@gerillaoneletrajz.hu email címre.